és una empresa del Grup Cementos Molins | Veure la web del Grup

Autovía Cullera-Favara

Viaducte de 42 ventalls isostàtics d'ample variable de 12,20 a 24,20 m amb longituds de biga de 27 m. La tipologia típica és de 12,20 m d'ample, amb 2 arteses de 1,30 m de cantell, 6 m d'intereix i voladís variable.

A destacar:

  • S'executa a la pista en un recreixement variable sobre l'ala superior de les bigues adaptat al peralte en cadascun dels trams de l'estructura, facilitant així que el tauler s'ajusti al traçat.
  • Menor nombre d'elements prefabricats en ser prelloses armades de l'ample complet del tauler. Aquesta condició simplifica l'armat de la llosa, quedant part de l'armadura de la mateixa inclosa a l'element prefabricat i a continuació de l'ample del tauler.
  • Las prelosas de voladizo son autoportantes e incluyen anclajes para barandillas provisionales durante la ejecución de la losa, tabicas laterales “parapastas” y anclajes auxiliares
  • El replanteig de les prelloses s'adapta al traçat corb dels viaductes.
Obra N-332, Tram II (Variant de Cullera i Favara, Viaducte V-23)
Constructora DRAGADOS
Administració Direcció General de Carreteres, Ministeri de Foment
Productes 4.650 m de biga artesa i 27.342 m2 de prellosa armada amb celosia col·laborant