és una empresa del Grup Cementos Molins | Veure la web del Grup

AVE tram Madrid-Getafe

Viaducte de 429 m de longitud, format per tres ventalls hiperestàtics amb arteses de 2 m de cantell, un tram intermedi projectat en pèrgola de 160 m de longitud, amb 35 bigues tipus doble T de 2,05 m de cantell i un tram final de 181 m en 7 ventalls, els 4 primers hiperestàtics amb arteses de 2,5 m de cantell i la resta en solució isostàtica amb arteses de 2 m de cantell.

A destacar:

  • La combinació de tipologies s'adapta a la complexa estructura viària de la zona amb cruïlles sobre el carrer Embajadores i les línies de tren C-3 i C-4 i encaixonat entre l'autovia A-4 i les LAV Madrid-Barcelona i Madrid – Sevilla.
  • El tram intermedi en pèrgola resol la cruïlla esviat sobre les línies de ferrocarril que impossibilitava la ubicació de pilars intermedis optant per col·locar les alineacions de suports paral·lels a les vies d'alta velocitat i l'A-4 respectivament.
  • Rapidesa d'execució i mínima interferència amb el trànsit ferroviari.
Obra Plataforma per a l'ampliació de dos a quatre vies a les LAV entre Madrid (Atocha) i Torrejón de Velasco. Tram C/Pedro Bosch (Madrid) – Getafe. Viaducte de Santa Catalina
Constructora ALDESA
Administración ADIF (Administració d'Infrastructures Ferroviàries)
Productos 595 m de biga artesa, 930 m de biga doble T, 3.135 m² de prelosa pretensada i 3.390 m² de prellosa armada amb celosia